BLOGAREN SARRERA




BLOGAREN SARRERA:

Ni Miren naiz eta San Jose Jesuitetako ikaslea naiz. Aurten Batxilergoko lehenengo mailan nago, ikasgaiak zailtatzen doiaz baina aurrera bideratu behar gara guztiok. Blog hau IKT ikasgaian zentratuta dago, informatikako munduan barneratu nahi dut, zeren eta, gaur egun oso erabilgarria eta garrantsitzua da. Nire ikuspuntutik, funtsezkoa da maila minimo bat izatea informatikan. Blog honetan, hainbat gauzei buruz hitz egingo dut gauza berriak ikasi dezazuen; aparato informatiko berriak, sistema berriak, proeiktuak...

INFORMATICA bilaketarekin bat datozen irudiak


Zer da IKT?

Informazio eta Komunikazio Teknologia da. Informazio eta komunikazioarekin zerikusia duen arlo honek, zenbait kontzeptu eta teknologien bilduma da, egunetik egunera birmoldatzen dagoelarik:
 - Informatika eta sistema digitalen tresnak.
 - Komunikazio digitalaren zerbitzuak.
 - Gizarte modernoaren beharrak eta erabilpen aurreratuak. Guzti hau pertsonen komunikazioaren zerbitzura dagoela, eta ez bakarrik, merkatuaren joanetorrien arabera.

ikt bilaketarekin bat datozen irudiak
Informazio hau iturri honetatik atera dut:

https://blogak.eus/anderetaidoia

Comentarios

Entradas populares de este blog

ORDENAGAILUAREN PROEIKTUA

PROIEKTUA